Kategoriarkiv: Search Engine Marketing (SEM)

100 % synlighed er ikke 100 % klik

Synlighed på en søgemaskine giver ikke nødvendigvis klikket fordi brugerne skanner mere end de klikker. Synlighed er passivitet – klik er handling. Brugerne elsker at klikke. Klik er bedre end synlighed100% synlighed er jo et besnærende forførende højt tal, som … Læs resten

Udgivet i Brugeradfærd, Google, Search Engine Marketing (SEM) | 6 kommentarer

The long tail og SEM

The long tail – på dansk; den lange hale – kommer fra en artikel af Chris Anderson, der i 2004 gør op med den gamle økonomisk tommelfingerregel fra 1906, om at 80% af indtjeningen kommer fra 20% af produkterne (udledt af den italienske økonom … Læs resten

Udgivet i 1tot1 Marketing, Brugeradfærd, Search Engine Marketing (SEM) | Skriv en kommentar

Design en landingpage

At designe en god landingpage er ikke altid lige til. Google lever af at levere relevante resultater. En god landingpage vil nærmest pr. definition være relevant og bidrage til konverteringen, så selvfølgelig har Google en lille basal gennemgang af hvad de … Læs resten

Udgivet i Search Engine Marketing (SEM), Trafik og konvertering | Skriv en kommentar