Kundeforskrækkede marketingchefer

- sætter stadig strøm til folderen…
Jeg har sagt det før – og nu siger jeg det igen: Den traditionelt tænkende marketingchef viser mangel på netforståelse og kundeforskrækkelse af 3. grad, når han sætter strøm til AIDA-modellen og lægger de gamle foldere på Nettet.

Jeg har mødt knalddygtige marketing-folk, men desværre også nogen af de modsatte typer, der tror at kunderne fortsat står i kø for at få mere eller mindre irrelevant information stoppet ned i halsen og derpå lykkeligt bestiller en vare.

Glemt det – og lær det. Eller drop det. For kunderne dropper jer…

Dette indlæg blev udgivet i Markedsføring. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>